Mekanları tamamlayıcı tasarımlar

Minimalist bakışa yaklaşırken duvarlarımızı düşündüm. Düşündüm ki hem sanat, hem minimal hem de el işi olan bir resmi duvarıma asmak beni mutlu edecek. Eh bir de evimin/işyerimin dekor ve rengine uygun bir çalışma olursa ne güzel olur...

Önce kendi evime astım. Eve gelen arkadaşlarımın beğenisini kazandı çalışmalarım. Eh insan senelerini
reklam tasarlayarak geçirince ister istemez bir araştırma yapıyor haliyle. Mini pazar araştırmamda desenlerim başarılı oldu.

Şimdi de paylaşmak istedim tüm sevdiklerimle. En azından blogumda paylaşayım :) sonrasında da kendi mekanlarında görmek isteyenler için çalışma yapabilir, kim hangi panoyu beğendi ise istediği renkte sunabilirim.


Dekografi panolar 20mm ahşap üzerine akrilik çalışması ve tamamen özgün ve tamamen el işidir.

2 Ocak 2012 Pazartesi

119 x 30 x 2 cm Ahşap üzeri akrilik.
Stilize başak yorumu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder